L’església de Sant Pere de Figueres ha tancat amb un gran èxit de participació la seva primera encesa dins la 3a «Nit de les Esglésies», organitzada per Catalonia Sacra amb la col·laboració dels Amics de Sant Pere de Figueres
Entre les 20.30 h i les 23.30 h, del divendres 26 de juny, el temple va quedar a les fosques i es va il·luminar exclusivament amb més de 1.000 espelmes, oferint una experiència única de silenci i recolliment a centenars de visitants
Aquest acte s'ha emmarcat dins el programa de les Festes de Sant Pere, juntament amb les altres activitats organitzades pels Amics de Sant Pere comel Concert de música popular i el VII Concert d'Orgue.
Amb aquesta estrena, Figueres s’uneix als 15 temples de tot Catalunya que han participat simultàniament en aquesta edició
