CONCERTS D'ORGUE


Un dels objectius dels Amics de Sant Pere de Figueres és continuar i consolidar els Concerts d'Orgue del dia de Sant Pere que es van començar a fer l'any 2020 amb ocasió del Mil·lenàri de la Parròquia. 

A l'any 2024 amb ocasió del 70 è aniversari del nostre orgue també vam recuperar el tradicional concert d'orgue de Santa Cecília, patrona dels músics.